top of page

Професійна заміна пасу ГРМ

ДІЗНАЙТЕСЬ ВАРТІСТЬ РЕМОНТУ

Ваш запит надіслано. Дякуємо!

✔ Без черги та очікування
✔ Від 3000 грн

Заміна пасу ГРМ

Заміна пасу ГРМ проводиться по такому алгоритму

1.  Первинний огляд та діагностика

2.  Діагностування несправності

3.  Замовлення потрібних запчастин при необхідності

4.  Проведення ремонтних робіт

5.  Видача справного авто з наряд-замовленням 

4 приводи зробити заміну пасу ГРМ у нас

01

03

04

02

Особистий менеджер що веде Ваш автомобіль

Гарантія на запчастини та роботи по заміні пасу ГРМ

Професійне обладнання та кваліфіковані спеціалісти

Зручне розташування у центрі Києва

ЗРУЧНИЙ ЗАПИС В ОДИН КЛІК

Запишіться онлайн в 1 клік та наш менеджер зв'яжеться з Вами

  • Instagram
  • Facebook
  • icons8-telegram-app-480
вайбер икон.png

Заміна пасу ГРМ на С.Т.О. Спартанців

Ремінь газорозподільного механізму є важливим функціональним елементом, необхідним для перенаправлення моменту, що крутить, від двигуна на генератор, розподільні вали і вентилятор. Якщо ця комплектуюча виходить із ладу, порушується нормальна робота всього двигуна. У разі обриву ременя може статися деформація циліндрів, через що буде потрібний дорогий ремонт всього пристрою та повна заміна ГРМ.

Своєчасна заміна пасу ГРМ дозволить уникнути таких наслідків та забезпечить якісну роботу двигуна протягом усього періоду експлуатації авто. Скористатися такою послугою пропонує сервіс С.Т.О. Спартанців. Тут працюють кваліфіковані досвідчені майстри. Вони використовують лише перевірені інструменти та запчастини, надаючи офіційну гарантію на всі види робіт.

Ознаки несправності
Визначити, що автомобілю необхідне встановлення нового пасу ГРМ, можна за такими ознаками:

наявність проблеми із запуском двигуна;
- поява сильної вібрації або незвичних звуків під час роботи двигуна;
- зміни відтінку вихлопних газів (часто вони набувають синій або чорний відтінок).

У кожному з цих випадків потрібно негайно звернутися до сервісу та встановити причину. Нерідко може знадобитися заміна ГРМ чи окремих комплектуючих – ролика, шківа коленвала тощо.

Причини виходу з експлуатації механізму
До інших причин, з яких може виникнути поломка, належать такі:

незнання ознак несправності та строків проведення заміни;
- використання низькоякісних неперевірених комплектуючих;
- технічні поломки бензинового чи дизельного двигуна.

Варто враховувати, що у моторах може бути використаний ланцюг ГРМ. Провести її діагностику та заміну у Києві також можна у С.Т.О. Спартанців

Процес заміни пасу ГРМ
Кожна марка авто має свої особливості, тому і процес ремонту може проводитися за різними алгоритмами. Проте найчастіше основними етапами виступають такі:

- Фахівець де
монтує верхню частину кожуха.
- Далі витягується шків, послаблюється кріплення генератора та знімаються інші допоміжні елементи.
- Майстер виставляє головні шківи механізму положення верхньої мертвої точки.
- Після цього необхідно зняти нижню частину кожуха, викрутити ролики.
- На останньому етапі вдасться повністю демонтувати ремінь для заміни його на новий.

Проведення таких маніпуляцій є аналогічним як бензинового двигуна, так дизельного. Ціна послуги залежить від моделі авто, його року випуску та стану. Визначити точну вартість можна лише після проведення діагностики, а також підбору нових комплектуючих.

Коли потрібно міняти пас?
Поміняти деталь рекомендується через 60 тисяч кілометрів пробігу. Однак назвати точні терміни, коли може знадобитися заміна пасу ГРМ, не можливо, тому що тут все залежить від особливостей експлуатації авто, типу двигуна та інших факторів. Щоб не прогаяти момент поломки, проводити діагностику цієї деталі краще при кожному плановому ТО. З іншого боку, важливо звертати увагу до типові ознаки несправності.

bottom of page